Blog Mr SPOC

Strona główna / Blog / Agile

SPOC jest partnerem ELITE ServiceNow!


23 czerwca 2020 / Agile

Autorzy: Agnieszka Milecka - Marketing Manager

Dostarczamy usługi w obszarze Platformy ServiceNow od 10 lat, awansując dzisiaj na partnera ELITE ServiceNow! Aby być w segmencie Elite, partner musi spełniać określone kryteria w zakresie dojrzałości rynkowej (the go-to-market maturity) i osiągnięcia dojrzałości programistycznej (the offering development maturity). Poniżej dowiesz się o nich więcej.

Segmenty partnerskie ServiceNow


Istnieje 5 segmentów partnerskie, przez które partnerzy ServiceNow mogą przejść, zaczynając od najwyższego:

  1. Global Elite (nasz kolejny kamień milowy do osiągnięcia),
  2. Elite – nasze dzisiejsze osiągnięcie,
  3. Premier (SPOC awansował na partnera Premier w 2017 r. – wówczas segment nazywał się „Silver”),
  4. Specjalist (SPOC awansował na partnera Specialist w 2016 r. – wówczas segment nazywał się „Bronze”),
  5. Registered (SPOC dołączył do Ekosystemu Partnerów ServiceNow w 2010 r. jako dedykowany zespół w MWT Solutions).

Awanse do poszczególnych segmentów następują stopniowo, segment po segmencie i składają się na nie:

DOJRZAŁOŚĆ PROGRAMISTYCZNA PARTNERA SERVICENOW
(the offering development maturity)
  • Zadowolenie klienta – w celu dostarczenia wdrożeń wartościowych dla klientów, którzy są gotowi podzielić się swoją opinią na temat współpracy i dostawy odpowiadającej na ankiety CSAT (sprawdź naszą tutaj),
  • Szkolenia z wiedzy o platformie – w celu zdobycia i dalszego poszerzenia wiedzy na temat platformy poprzez ukończenie certyfikowanych szkoleń i egzaminów przez wszystkich interesariuszy po stronie partnera, którzy biorą udział w procesach sprzedaży, przedsprzedaży, konsultacji i dostaw (sprawdź nasze wyniki tutaj),

Pierwsze jest efektem końcowym, a drugie jest podstawą sukcesu przedsięwzięć w obszarze wprowadzenia na rynek.

DOJRZAŁOŚĆ RYNKOWA
(the go-to-market maturity)
  • Wdrożenia platformy – w celu zdobycia wiedzy specjalistycznej w zakresie dostarczania projektów ServiceNow i stopniowego wzbogacania jej w nowych obszarach (ITSM, ITOM, ITBM, Security, GRC, HRSD, CSM, App Engine – sprawdź nasze wyniki tutaj),
  • Rozwój aplikacji ServiceNow – w celu opracowania aplikacji, które pomyślnie przeszły certyfikację ServiceNow i od tego momentu są dostępne w Sklepie (sprawdź nasze aplikacje tutaj).

Przypisanie do określonego segmentu partnerskiego jest wynikiem w danym roku obrotowym (ostatnie 365 dni). Jest to więc proces ciągłego doskonalenia – z korzyścią na koniec dnia dla klienta, partnera i samej platformy.

Aby dostarczyć Ci jak najlepsze doświadczenia na naszej stronie, wykorzystujemy pliki cookies. Więcej na ich temat dowiesz się tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij