Blog Mr SPOC

Strona główna / Blog /

SPOC wdraża platformę zarządzania usługami IT w Polpharma Biologics


27 sierpnia 2020 /

Autorzy: Kamil Gumienny - Business Development Manager

Polpharma Biologics to największa polska firma biotechnologiczna, zajmująca się rozwojem i wytwarzaniem leków biopodobnych oraz innowacyjnych leków biologicznych.

W skład spółki wchodzi m.in. jeden z najnowocześniejszych ośrodków B+R w Europie, specjalizujący się w lekach biologicznych, który mieści się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Natomiast jesienią firma planuje otwarcie największej w Polsce i najnowocześniejszej w Europie biotechnologicznej fabryki w Duchnicach pod Warszawą.

Wraz z innymi spółkami wchodzącymi w skład grupy, Polpharma Biologics oferuje w pełni zintegrowany łańcuch usług biotechnicznych, począwszy od rozwoju linii komórkowych, a skończywszy na dostarczaniu produktów gotowych.

Polpharma Biologics zapewni produkcję leków biopodobnych w skali komercyjnej, zarówno własnych produktów, jak również świadczyć będzie usługi wytwarzania kontraktowego dla partnerów branżowych na całym świecie.

O ServiceNow

ServiceNow jest wiodącym dostawcą oprogramowania klasy ITSM. Oferowana przez ServiceNow platforma wspiera zarządzanie usługami IT, operacjami biznesowymi, procesami obsługi klienta i pracownika. ServiceNow daje możliwość korzystania z gotowych aplikacji lub wybrania samej platformy, jako środowiska do tworzenia od podstaw dedykowanych aplikacji.

O roli SPOC w projekcie

SPOC S.A. dostarcza kompleksowe usługi ServiceNow – wdrożenia, obsługę serwisową i szkolenia i posiada status Elite Partnera. SPOC S.A. dostarczy i wdroży ServiceNow IT Service Management w oparciu o najlepsze praktyki ServiceNow. W realizację projektu zaangażowani będą eksperci z wieloletnim doświadczeniem technologicznym oraz branżowym. Prace rozpoczęły się w lipcu 2020, a produkcyjne uruchomienie platformy planowane jest na początek 2021 roku.

O wdrażanym rozwiązaniu

W ramach projektu w Polpharma Biologics wdrożone zostaną procesy ITIL – m.in. zarządzanie sprzętem IT i oprogramowaniem, zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianą, obsługa zleceń, katalog usług oraz portal samoobsługowy. Jednocześnie użytkownicy otrzymają dostęp do ServiceNow zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i poprzez aplikację mobilną. W celu usprawnienia wdrożenia oraz walidacji systemu, wykorzystane zostaną zautomatyzowane testy, co dodatkowo ułatwi przeprowadzenie testów regresyjnych platformy w przyszłości.

 


Jeśli Twoja organizacja również operuje w walidowanym środowisku i jesteś zainteresowany optymalizacją procesów, zapraszamy do kontaktu.

Joanna Krasińska SPOC

Joanna Krasińska

Lead Generation Specialist

+48 510 747 931

sales@spoc.eu

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij