Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies
Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies

Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies


Exide Technologies jest producentem najbardziej innowacyjnych akumulatorów dostępnych na rynku globalnym od ponad 100 lat. Firma działa w 10 krajach, zapewniając całodobowe wsparcie techniczne w każdej lokalizacji.

FIRMA W LICZBACH

10.000 ticketów kwartalnie | 8.000 globalnych użytkowników | Działalność w 10 krajach | Komunikacja w 10 językach

Nie sądzę, aby użytkownicy końcowi w ogóle wiedzieli o aplikacji do tłumaczenia. Wszystko działa w tle, a oni czują, że otrzymują normalne wsparcie. A nasi support agents ją uwielbiają!

Tłumaczenie jest wykonywane w ServiceNow, a agenci nie muszą za każdym razem opuszczać ticketu w celu jego tłumavczenia, co oszczędza im wiele czasu i frustracji.

Adam Kosakowski,
IT manager w Exide technologies
Cele

  • Zbyt wysokie koszty zdecentralizowanych usług wsparcia,
  • Tłumaczenie ticketów i odpowiedzi wymagało od agenta supportu opuszczenia platformy,
  • Rosnąca frustracja agentów supportu.
Rzowiązania

Ostateczne rozwiązanie umożliwia szereg usprawnień, w tym:

  • Tickety z 2 kontynentów obsługiwane w jednym miejscu,
  • 1 język roboczy w użyciu,
  • Wsparcie w 10 językach,
  • Tłumaczenie za pomocą 1 kliknięcia,
  • Rozwiązanie integrowalne z wszystkimi aplikacjami ServiceNow.
Korzyści

  • Redukcja kosztów,
  • Wzrost zadowolenia użytkowników,
  • Skrócony czas obsługi ticketów,
  • Eliminacja frustracji agentów.