Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies
Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies

Wielojęzyczna obsługa klienta / Exide Technologies


Exide Technologies jest producentem najbardziej innowacyjnych akumulatorów dostępnych na rynku globalnym od ponad 100 lat. Firma działa w 10 krajach, zapewniając całodobowe wsparcie techniczne w każdej lokalizacji.

FIRMA W LICZBACH

10.000 ticketów kwartalnie | 8.000 globalnych użytkowników | Działalność w 10 krajach | Komunikacja w 10 językach

Nie sądzę, aby użytkownicy końcowi w ogóle wiedzieli o aplikacji do tłumaczenia. Wszystko działa w tle, a oni czują, że otrzymują normalne wsparcie. A nasi support agents ją uwielbiają!

Tłumaczenie jest wykonywane w ServiceNow, a agenci nie muszą za każdym razem opuszczać ticketu w celu jego tłumavczenia, co oszczędza im wiele czasu i frustracji.

Adam Kosakowski,
IT manager w Exide technologies
Cele

  • Zbyt wysokie koszty zdecentralizowanych usług wsparcia,
  • Tłumaczenie ticketów i odpowiedzi wymagało od agenta supportu opuszczenia platformy,
  • Rosnąca frustracja agentów supportu.
Rzowiązania

Ostateczne rozwiązanie umożliwia szereg usprawnień, w tym:

  • Tickety z 2 kontynentów obsługiwane w jednym miejscu,
  • 1 język roboczy w użyciu,
  • Wsparcie w 10 językach,
  • Tłumaczenie za pomocą 1 kliknięcia,
  • Rozwiązanie integrowalne z wszystkimi aplikacjami ServiceNow.
Korzyści

  • Redukcja kosztów,
  • Wzrost zadowolenia użytkowników,
  • Skrócony czas obsługi ticketów,
  • Eliminacja frustracji agentów.

Aby dostarczyć Ci jak najlepsze doświadczenia na naszej stronie, wykorzystujemy pliki cookies. Więcej na ich temat dowiesz się tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij