Zintegrowana platforma komunikacyjna / Alexander Mann Solutions
Zintegrowana platforma komunikacyjna / Alexander Mann Solutions

Zintegrowana platforma komunikacyjna / Alexander Mann Solutions


ALEXANDER MANN SOLUTIONS jest firmą zajmującą się pozyskiwaniem i zarządzaniem talentami, świadczącą usługi dla 100 organizacji blue-chip w ponad 90 krajach.

FIRMA W LICZBACH

Założona w 1996 roku | 4.000+ pracowników | Działalność w 40 językach | 100+ klientów

Naszym celem była automatyzacja usług helpdesku i integracja różnych technologii – w obu przypadkach nasza platforma komunikacyjna ServiceNow jest naprawdę dobra!

Anita Antosz,
Product Manager w Alexander Mann Solutions
Wyzwania

  • Wiele narzędzi komunikacyjnych, co wydłuża czas obsługi,
  • Spowolnione operacje helpdesku,
  • Niezoptymalizowane procesy wspomagające przepływy pracy,
  • Mniej wydajne procesy komunikacyjne.
Rozwiązania

Wspólnie z AMS stworzyliśmy wielokanałowe rozwiązanie oparte o platformę ServiceNow. Integruje ono narzędzia dostawców zewnętrznych w ramach jednej platformy, która łączy przepływy pracy i system ticketowy.

Funkcjonując na instancji ServiceNow obsługującej separację domen, każdy klient ma własną, logicznie wydzieloną bazę danych, która zapewnia:

  • Usprawnione procesy,
  • Bezpieczeństwo klienta poprzez segregację danych,
  • Konfigurowalne i szczegółowe raportowanie w czasie rzeczywistym,
  • Automatyczne logowanie ticketów w ServiceNow,
  • Możliwość wbudowania aplikacji w dowolną stronę/profil społecznościowy klienta,
  • Interfejs przyjazny użytkownikowi.
Korzyści

  • Wiele narzędzi komunikacyjnych dostępnych w ramach jednej platformy,
  • Każdy region ma swoją własną, oddzielną bazę danych,
  • Łatwy dostęp do informacji,
  • Bezpieczeństwo danych,
  • Zastosowanie identyfikacji wizualnej klienta.