Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service

Strona główna

Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service

Wtorek, 31 marca 2020

godz. 13, Internet

Trener: Brak przypisanego trenera

Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service prezentuje zestaw rozwiązań oferowanych przez ServiceNow, przydatnych w bieżącej pracy Agenta Customer Service. Ich zastosowanie pozwala zwiększyć efektywność obsługi Klienta w zakresie komunikacji oraz terminowości udzielania odpowiedzi.

Now Platform CSM - webinarium perspektywa agenta

 

Program webinarium


  • Efektywna obsługa klienta dzięki ServiceNow Agent Workspace,
  • Pomocna dłoń – Agent Assist,
  • Na bieżąco i na temat – raporty i analizy Performance Analytics,
  • Field Services na ratunek Klientowi – ale kto, kiedy i do kogo?

 

Obejrzyj nagranie

 

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu.

 

Poznaj prowadzących


Lokalizacja

Pytania?

Napisz do nas

Joanna Krasińska

Your Single Point of Contact

+48 510 747 931 sales@spoc.eu

Aby dostarczyć Ci jak najlepsze doświadczenia na naszej stronie, wykorzystujemy pliki cookies. Więcej na ich temat dowiesz się tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij