Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service

Strona główna

Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service

Wtorek, 31 marca 2020

godz. 13, Internet

Trener: Brak przypisanego trenera

Webinarium Perspektywa Agenta Customer Service prezentuje zestaw rozwiązań oferowanych przez ServiceNow, przydatnych w bieżącej pracy Agenta Customer Service. Ich zastosowanie pozwala zwiększyć efektywność obsługi Klienta w zakresie komunikacji oraz terminowości udzielania odpowiedzi.

Now Platform CSM - webinarium perspektywa agenta

 

Program webinarium


  • Efektywna obsługa klienta dzięki ServiceNow Agent Workspace,
  • Pomocna dłoń – Agent Assist,
  • Na bieżąco i na temat – raporty i analizy Performance Analytics,
  • Field Services na ratunek Klientowi – ale kto, kiedy i do kogo?

 

Obejrzyj nagranie

 

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu.

 

Poznaj prowadzących


Lokalizacja

Pytania?

Napisz do nas

Joanna Krasińska

Your Single Point of Contact

+48 510 747 931 sales@spoc.eu