ServiceNow Fundamentals

ONLINE,

Szkolenia ServiceNow

Trener: Adam Bernaś

Obecnie wszystkie szkolenia odbywają sie online.
Jeśli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas +48 510 747 931.


ServiceNow Fundamentals to szkolenie praktyczne, w którym uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach laboratoryjnych bazujących na wyzwaniach, przed kórymi staje dzisiejszy biznes. Kurs obejmuje wykłady i różnorodne laboratoria, rozmowy techniczne oraz interaktywną dyskusję o tym jak platforma może wesprzeć działania operacyjne organizacji we współczensym świecie.

 

Program szkolenia


  • Przegląd list i formularzy,
  • Identyfikacja znaczenia brandingu i mozliwości wdrożenia go na platformie,
  • Dodawanie użytkowników, grup i ról,
  • Przegląd najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem zadaniami,
  • Konfiguracja powiadomień,
  • Zarządzanie danymi za pomocą: tabel, bazy danych zarządzania konfiguracją / CMDB, zestawów importów,
  • Generowanie podstawowych raportów oraz zalety analizy wydajności,
  • Ochrona danych platformy,
  • Praca z 2 kluczowymi aplikacjami procesowymi na platformie ServiceNow:
    • Knowledge Base,
    • Service Catalog,
  • Tworzenie procesów oraz działań i akceptacje, jakie obejmują,
  • Wdrożenie umów o gwarantowanym poziomie usług,
  • Identyfikacja dostępnych typów skryptów,
  • Aktualizacja i klonowanie instancji, a także tworzenie podstawowych metryk wydajności,
  • Przechwytywanie i przenoszenie konfiguracji między instancjami.

 

Adresaci szkolenia ServiceNow Fundamentals


Kurs jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników, na wszystkich poziomach zaawansowania w zakresie Platformy ServiceNow, chcących poznać podstawowe funkcje platformy. Szkolenie jest prowadzone w języku polskim lub angielskim.

 

Przygotowanie i wymagania


Ukończony kurs online ServiceNow Foundations – 6 modułów wprowadzających platformę i interfejs ServiceNow.

 

Egzamin


Szkolenie przygotowuje do zdania egzaminu na certyfikowanego administratora systemu ServiceNow (egzamin i jego koszt nie są uwzględnione w kursie i nie są obowiązkowe). Po odbyciu kursu, ServiceNow zaleca uczestnikom by przed egzaminem certyfikacyjnym mieli co najmniej 2-3 miesięczną praktykę w pracy z platformą.