ServiceNow Fundamentals

3-5 listopada 2020 / godz. 9-17

ONLINE,

Szkolenia ServiceNow

Trener: Adam Bernaś

Cena: 1385 EUR / 5950 PLN netto

ServiceNow Fundamentals to szkolenie praktyczne, w którym uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach laboratoryjnych bazujących na wyzwaniach, przed kórymi staje dzisiejszy biznes. Kurs obejmuje wykłady i różnorodne laboratoria, rozmowy techniczne oraz interaktywną dyskusję o tym jak platforma może wesprzeć działania operacyjne organizacji we współczensym świecie.

Obecnie wszystkie nasze szkolenia odbywają się online.

Program szkolenia


  • Przegląd list i formularzy,
  • Identyfikacja znaczenia brandingu i mozliwości wdrożenia go na platformie,
  • Dodawanie użytkowników, grup i ról,
  • Przegląd najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem zadaniami,
  • Konfiguracja powiadomień,
  • Zarządzanie danymi za pomocą: tabel, bazy danych zarządzania konfiguracją / CMDB, zestawów importów,
  • Generowanie podstawowych raportów oraz zalety analizy wydajności,
  • Ochrona danych platformy,
  • Praca z 2 kluczowymi aplikacjami procesowymi na platformie ServiceNow:
    • Knowledge Base,
    • Service Catalog,
  • Tworzenie procesów oraz działań i akceptacje, jakie obejmują,
  • Wdrożenie umów o gwarantowanym poziomie usług,
  • Identyfikacja dostępnych typów skryptów,
  • Aktualizacja i klonowanie instancji, a także tworzenie podstawowych metryk wydajności,
  • Przechwytywanie i przenoszenie konfiguracji między instancjami.

Adresaci szkolenia ServiceNow Fundamentals


Kurs jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników, na wszystkich poziomach zaawansowania w zakresie Platformy ServiceNow, chcących poznać podstawowe funkcje platformy. Szkolenie jest prowadzone w języku polskim lub angielskim.

Przygotowanie i wymagania


Ukończony kurs online ServiceNow Foundations – 6 modułów wprowadzających platformę i interfejs ServiceNow.

Egzamin


Szkolenie przygotowuje do zdania egzaminu na certyfikowanego administratora systemu ServiceNow (egzamin i jego koszt nie są uwzględnione w kursie i nie są obowiązkowe). Po odbyciu kursu, ServiceNow zaleca uczestnikom by przed egzaminem certyfikacyjnym mieli co najmniej 2-3 miesięczną praktykę w pracy z platformą.

Lokalizacja

Pytania?

Napisz do nas

Joanna Krasińska

Your Single Point of Contact

+48 510 747 931 sales@spoc.eu

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij