Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois – nagranie

Strona główna

„Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois”

Nagranie i prezentacja z webinarium


27 października spotkaliśmy się z Marcinem Dryla – Global Information Security Manager w Owens-Illinois by porozmawiać o tym w jaki sposób jego organizacja przekształciła nieefektywne sposoby pracy i rozproszoną infrastrukturę w nowoczesne, zautomatyzowane środowisko. By obejrzeć nagranie i pobrać prezentację, wypełnij formularz.

 

A oto agenda webinarium.

Obejrzyj nagranie i pobierz grafikę_Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois_webinarium


Co prowadzący mówią o sobie


Marcin Dryla Owens-Illinois Marcin Dryla, Global Information Security Manager @ O-I

W firmie O-I, która jest największym globalnym koncernem produkującym szkło opakowaniowe, pracuję już ponad 20 lat. Moja droga zawodowa rozpoczęła się od infrastruktury serwerowej w O-I Polska. Miałem przyjemność wspomagać firmę O-I w trakcie transformacji i globalizacji na pozycjach European Infrastructure Project Manger’a, European Infrastructure Lead’a i następnie European Infrastucture Manager’a. Od czterech lat pracuję na obecnej pozycji.

ServiceNow jest podstawową platformą integracyjną dla moich zespołów bezpieczeństwa. Jako że szybkość odpowiedzi na incydent bezpieczeństwa jest kluczowy, w obecnym bardzo dynamicznie zmieniającym się świecie bezpieczeństwa informatycznego, ostatnie cztery lata to dla nas podróż od manualnych procesów do pełnej automatyzacji.

 

Marcin Tyburski SPOC Marcin Tyburski, Założyciel i CEO @ SPOC S.A.

Jestem założycielem i CEO firmy SPOC. Z platformą ServiceNow spotkałem się prawie 10 lat temu, szukając bardziej zaawansowanego rozwiązania ITSM niż to, co mieliśmy wtedy w ofercie. Zależało mi na produkcie, którego nie będzie trzeba instalować, który będzie działał przez przeglądarkę internetową i który będzie po prostu przyjemniejszy w korzystaniu. ServiceNow okazał się dobrym wyborem!

Na początku rozwoju SPOC zajmowałem się realizacją projektów, jako konsultant i doradca biznesowy, z biegiem czasu budując zespół specjalistów lepszych ode mnie. Obecnie jako CEO wykorzystuje ServiceNow do zarządzania biznesem w SPOC, co pozwala mi dzielić się z klientami już innym doświadczeniem – jak wykorzystać ServiceNow do poprawy sprawności operacyjnej całej organizacji i dzięki temu uwalniać zasoby pod innowacje.

 

Sylwester Jassa SPOC Sylwester Jassa, Presales Manager & Business Solutions Consultant @ SPOC S.A.

Pracując w dużej globalnej korporacji jako Capability & Transition Leader oraz Business Process Expert, byłem odpowiedzialny za rozwój i migrację rozwiązań dla biznesu opartych głównie o SAP. Wtedy poznałem ServiceNow i zafascynowany technologią, przeszedłem na drugą stronę mocy. Wierząc, że biznes potrzebuje właśnie takich rozwiązań, jakie oferuje platforma ServiceNow, dołączyłem do partnera wdrożeniowego – czyli do SPOC.

Dziś, mając za sobą całą masę doświadczeń wdrożeniowych i konsultingowych z ramienia SPOC, jak i poprzednich firm, pomagam klientom przyswoić ogrom możliwości ServiceNow, tworzyć kierunki rozwoju dla tego rozwiązania w organizacji i wybierać właściwe produkty z portfolio platformy. Jako doświadczony konsultant biznesowy pomagam w podejmowaniu kluczowych decyzji, dokonywaniu zmian oraz w wyciągnięciu z technologii jak największej wartości biznesowej.