Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois – nagranie

Strona główna

„Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois”

Nagranie i prezentacja z webinarium


27 października spotkaliśmy się z Marcinem Dryla – Global Information Security Manager w Owens-Illinois by porozmawiać o tym w jaki sposób jego organizacja przekształciła nieefektywne sposoby pracy i rozproszoną infrastrukturę w nowoczesne, zautomatyzowane środowisko. By obejrzeć nagranie i pobrać prezentację, wypełnij formularz.

 

A oto agenda webinarium.

Obejrzyj nagranie i pobierz grafikę_Jak dobry workflow zmienił biznes Owens-Illinois_webinarium

Co prowadzący mówią o sobie


Marcin Dryla Owens-Illinois Marcin Dryla, Global Information Security Manager @ O-I

W firmie O-I, która jest największym globalnym koncernem produkującym szkło opakowaniowe, pracuję już ponad 20 lat. Moja droga zawodowa rozpoczęła się od infrastruktury serwerowej w O-I Polska. Miałem przyjemność wspomagać firmę O-I w trakcie transformacji i globalizacji na pozycjach European Infrastructure Project Manger’a, European Infrastructure Lead’a i następnie European Infrastucture Manager’a. Od czterech lat pracuję na obecnej pozycji.

ServiceNow jest podstawową platformą integracyjną dla moich zespołów bezpieczeństwa. Jako że szybkość odpowiedzi na incydent bezpieczeństwa jest kluczowy, w obecnym bardzo dynamicznie zmieniającym się świecie bezpieczeństwa informatycznego, ostatnie cztery lata to dla nas podróż od manualnych procesów do pełnej automatyzacji.

 

Marcin Tyburski SPOC Marcin Tyburski, Założyciel i CEO @ SPOC S.A.

Jestem założycielem i CEO firmy SPOC. Z platformą ServiceNow spotkałem się prawie 10 lat temu, szukając bardziej zaawansowanego rozwiązania ITSM niż to, co mieliśmy wtedy w ofercie. Zależało mi na produkcie, którego nie będzie trzeba instalować, który będzie działał przez przeglądarkę internetową i który będzie po prostu przyjemniejszy w korzystaniu. ServiceNow okazał się dobrym wyborem!

Na początku rozwoju SPOC zajmowałem się realizacją projektów, jako konsultant i doradca biznesowy, z biegiem czasu budując zespół specjalistów lepszych ode mnie. Obecnie jako CEO wykorzystuje ServiceNow do zarządzania biznesem w SPOC, co pozwala mi dzielić się z klientami już innym doświadczeniem – jak wykorzystać ServiceNow do poprawy sprawności operacyjnej całej organizacji i dzięki temu uwalniać zasoby pod innowacje.

 

Sylwester Jassa SPOC Sylwester Jassa, Presales Manager & Business Solutions Consultant @ SPOC S.A.

Pracując w dużej globalnej korporacji jako Capability & Transition Leader oraz Business Process Expert, byłem odpowiedzialny za rozwój i migrację rozwiązań dla biznesu opartych głównie o SAP. Wtedy poznałem ServiceNow i zafascynowany technologią, przeszedłem na drugą stronę mocy. Wierząc, że biznes potrzebuje właśnie takich rozwiązań, jakie oferuje platforma ServiceNow, dołączyłem do partnera wdrożeniowego – czyli do SPOC.

Dziś, mając za sobą całą masę doświadczeń wdrożeniowych i konsultingowych z ramienia SPOC, jak i poprzednich firm, pomagam klientom przyswoić ogrom możliwości ServiceNow, tworzyć kierunki rozwoju dla tego rozwiązania w organizacji i wybierać właściwe produkty z portfolio platformy. Jako doświadczony konsultant biznesowy pomagam w podejmowaniu kluczowych decyzji, dokonywaniu zmian oraz w wyciągnięciu z technologii jak największej wartości biznesowej.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij