Twój partner ServiceNow


SPOC to skrót od angielskiego wyrażenia Single Point of Contact oznaczającego pojedynczy punkt kontaktu. Misją naszej firmy jest dostarczanie klientom przewidywalnych, powtarzalnych i spójnych usług wysokiej jakości, w sposób zwinny i elastyczny.

Jesteśmy niezawodnym ogniwem w procesie wprowadzania zmian w organizacji klienta, wspierając digitalizację procesów i pracy Twoich zespołów.

ServiceNow definiuje pracę i doświadczenie użytkownika na nowo. Jako SPOC jesteśmy częścią tego procesu, dążąc do maksymalizacji wydajności i komfortu pracy w Twojej organizacji. Codziennie

Marcin Tyburski, Prezes SPOC

Nasze wartości


Proste rozwiązania

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

250+

Zrealizowanych projektów

200+

Przeszkolonych specjalistów

70+

Zrealizowanych integracji

12,000+

Osobodni rocznie

Dlaczego SPOC


Trzon naszego zespołu, to osoby z ponad pięcioletnim doświadczeniem, skupione w 100% na realizacji projektów ServiceNow. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie kompleksowego rozwoju platformy ServiceNow, optymalizacji licencji i prowadzenia szkoleń, na bieżąco poszerzając naszą ofertę.

Nasz wynik w rankingu satysfakcji klienta


ServiceNow CSAT to badanie poziomu satysfakcji naszych klientów ze świadczonych usług i realizowanych projektów ServiceNow. Na wynik CSAT składają się oceny z ankiet satysfakcji klienta przeprowadzonych w ostatnich 365 dniach.

Ankiety te są przeprowadzane wśród klientów, dla których zrealizowaliśmy wdrożenia bądź umowy podwykonawstwa (projekty zrealizowane z innymi partnerami ServiceNow). Ankiety uwzględniają skalę dziesięciostopniową, w której 1 oznacza najniższy poziom satysfakcji, a 10 najwyższy.

NaszCSAT
9.7

Nasza historia


Historia naszej firmy sięga roku 2010, kiedy firma MWT Solutions stworzyła dedykowany dział zajmujący się realizacją projektów związanych z ServiceNow. W miarę wzrostu zapotrzebowania na profesjonalne usługi ServiceNow i rozbudowy naszego zespołu, Zarząd podjął decyzję o przekształceniu działu ServiceNow w osobną spółkę. W 2014 r. założyliśmy spółkę SPOC i pod tą nazwą operujemy do dziś.

Z centralą w Poznaniu oraz biurami we Wrocławiu, Toruniu, Warszawie i Luksemburgu, obsługujemy klientów z całego świata. W portfolio naszych klientów znajdują się takie organizacje jak: British Council, Alexander Mann Solutions, Volkswagen, Exide Technologies i wiele innych.

Nasza historia


  • 2020

    Zyskujemy status ELITE – najwyższy status w rankingu Partnerów ServiceNow.

  • 2019

    Otwieramy biuro we Wrocławiu oraz zakładamy oddział w Luksemburgu.

  • 2018

    Nasz zespół liczy już ponad 100 osób. Otwieramy biuro w Toruniu.

  • 2015-2016

    Intensywnie się rozwijamy i pozyskujemy nowych klientów takich jak AMS, ING i innych.

  • 2014

    Zakładamy spółkę SPOC by świadczyć usługi wsparcia projektów ServiceNow dla klientów w Polsce i za granicą.

  • 2013

    Otwieramy biuro w Warszawie.

  • 2010-2013

    Znajomość marki i rozwiązań ServiceNow wzrasta, zwiększając popyt na nasze usługi.

  • 2010

    Tworzymy dział SPOC, operujący w ramach spółki MWT Solutions.

Aby dostarczyć Ci jak najlepsze doświadczenia na naszej stronie, wykorzystujemy pliki cookies. Więcej na ich temat dowiesz się tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij