Twój partner ServiceNow


SPOC to skrót od angielskiego wyrażenia Single Point of Contact oznaczającego pojedynczy punkt kontaktu. Misją naszej firmy jest dostarczanie klientom przewidywalnych, powtarzalnych i spójnych usług wysokiej jakości, w sposób zwinny i elastyczny.

Jesteśmy niezawodnym ogniwem w procesie wprowadzania zmian w organizacji klienta, wspierając digitalizację procesów i pracy Twoich zespołów.

ServiceNow definiuje pracę i doświadczenie użytkownika na nowo. Jako SPOC jesteśmy częścią tego procesu, dążąc do maksymalizacji wydajności i komfortu pracy w Twojej organizacji. Codziennie

Marcin Tyburski, Prezes SPOC

Nasze wartości


Proste rozwiązania

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

250+

Zrealizowanych projektów

200+

Przeszkolonych specjalistów

70+

Zrealizowanych integracji

12,000+

Osobodni rocznie

Dlaczego SPOC


Trzon naszego zespołu, to osoby z ponad pięcioletnim doświadczeniem, skupione w 100% na realizacji projektów ServiceNow. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie kompleksowego rozwoju platformy ServiceNow, optymalizacji licencji i prowadzenia szkoleń, na bieżąco poszerzając naszą ofertę.

Nasz wynik w rankingu satysfakcji klienta


ServiceNow CSAT to badanie poziomu satysfakcji naszych klientów ze świadczonych usług i realizowanych projektów ServiceNow. Na wynik CSAT składają się oceny z ankiet satysfakcji klienta przeprowadzonych w ostatnich 365 dniach.

Ankiety te są przeprowadzane wśród klientów, dla których zrealizowaliśmy wdrożenia bądź umowy podwykonawstwa (projekty zrealizowane z innymi partnerami ServiceNow). Ankiety uwzględniają skalę dziesięciostopniową, w której 1 oznacza najniższy poziom satysfakcji, a 10 najwyższy.

NaszCSAT
9.7

Nasza historia


Historia naszej firmy sięga roku 2010, kiedy firma MWT Solutions stworzyła dedykowany dział zajmujący się realizacją projektów związanych z ServiceNow. W miarę wzrostu zapotrzebowania na profesjonalne usługi ServiceNow i rozbudowy naszego zespołu, Zarząd podjął decyzję o przekształceniu działu ServiceNow w osobną spółkę. W 2014 r. założyliśmy spółkę SPOC i pod tą nazwą operujemy do dziś.

Z centralą w Poznaniu oraz biurami we Wrocławiu, Toruniu, Warszawie i Luksemburgu, obsługujemy klientów z całego świata. W portfolio naszych klientów znajdują się takie organizacje jak: British Council, Alexander Mann Solutions, Volkswagen, Exide Technologies i wiele innych.

Nasza historia


  • 2020

    Zyskujemy status ELITE – najwyższy status w rankingu Partnerów ServiceNow.

  • 2019

    Otwieramy biuro we Wrocławiu oraz zakładamy oddział w Luksemburgu.

  • 2018

    Nasz zespół liczy już ponad 100 osób. Otwieramy biuro w Toruniu.

  • 2015-2016

    Intensywnie się rozwijamy i pozyskujemy nowych klientów takich jak AMS, ING i innych.

  • 2014

    Zakładamy spółkę SPOC by świadczyć usługi wsparcia projektów ServiceNow dla klientów w Polsce i za granicą.

  • 2013

    Otwieramy biuro w Warszawie.

  • 2010-2013

    Znajomość marki i rozwiązań ServiceNow wzrasta, zwiększając popyt na nasze usługi.

  • 2010

    Tworzymy dział SPOC, operujący w ramach spółki MWT Solutions.