ServiceNow to kompleksowa platforma do rozwoju aplikacji, dostępna w modelu PaaS (Platform as a Service – platforma jako usługa). Dostarcza szeroki zakres rozwiązań służących do digitalizacji działań organizacji (w każdej branży) w obszarze IT, zarządzania projektami, kadr i finansów. W zależności od potrzeb biznesowych, Twoja organizacja może:
Wszystko to można osiągnąć za pomocą procesów typowych dla poszczególnych obszarów, które oferują możliwość pełnej integracji ─ użytkownik otrzymuje zatem wszystko, czego potrzebuje, w ramach jednej platformy.
Rozwiązanie do konsolidacji zarządzania usługami IT.
Rozwiązanie usprawniające komunikację i procesy HR dla pracowników.
Rozwiązanie do zarządzania obsługą klienta i optymalizacji współpracy wewnątrz zespołowej.
Aplikacje oparte na ServiceNow, dopasowane do Twoich potrzeb oraz w pełni kompatybilne z aktualną instancją.
Rozwiązanie służące identyfikacji i mapowaniu usług w celu ułatwienia pracy zespołu IT.
Rozwiązanie zapewniające przejrzystość oraz funkcjonalność inwestycji portfelowych i strategii biznesowych.
Platforma ServiceNow jest rozwijana na bieżąco i 2 razy w roku udostępniana jest nowa, zaktualizowana wersja.
ServiceNow to amerykańska firma z centralą w Santa Clara, założona w 2004 roku przez Freda Luddy’ego. Jego zasadniczym celem od zawsze było stymulowanie digitalizacji i transformacja działalności firm ─ platforma ServiceNow stanowi ucieleśnienie obu celów.
Firma ServiceNow początkowo nosiła nazwę Glidesoft, którą w 2006 r. zmieniono na obecną. Po pierwszym roku na rynku platformę wdrożyły światowej klasy korporacje, takie jak Intel czy AstraZeneca, co przełożyło się na przychody w wysokości 13 milionów USD. W 2012 ServiceNow weszła na giełdę, przy cenie 18 dolarów za akcję by osiągnąć dziesięciokrotny wzrost kapitału rynkowego z końcem 2018.
Z platformy ServiceNow korzystają tysiące firm na całym świecie, zatrudniające setki pracowników, obsługujące tysiące klientów i miliardy zgłoszeń rocznie. Wśród firm, które zaufały ServiceNow znajdują się: SAP SuccessFactors, Siemens, Orange, Vodafone, Volkswagen, Flügger, Allegro, Allianz, GE Capital, ING BANK, British Council, Veolia, Stone Brewing i wiele innych.
Na początku roku 2019 magazyn Forbes przyznał ServiceNow tytuł najbardziej innowacyjnej firmy 2018 roku.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.