Platforma ServiceNow

Strona główna

Platforma ServiceNow


ServiceNow to kompleksowa platforma do rozwoju aplikacji, dostępna w modelu PaaS (Platform as a Service – platforma jako usługa). Dostarcza szeroki zakres rozwiązań służących do digitalizacji działań organizacji (w każdej branży) w obszarze IT, zarządzania projektami, kadr i finansów. W zależności od potrzeb biznesowych, Twoja organizacja może:

  • Wybrać spośród rozwiązań i narzędzi stworzonych i opracowanych przez ServiceNow,
  • Zdecydować się na dedykowane aplikacje – w oparciu o platformę ServiceNow, ale zbudowanych i wdrożonych wewnętrznie lub zewnętrznie z naszą pomocą.

Wszystko to można osiągnąć za pomocą procesów typowych dla poszczególnych obszarów, które oferują możliwość pełnej integracji ─ użytkownik otrzymuje zatem wszystko, czego potrzebuje, w ramach jednej platformy.

Informacje o ServiceNow


ServiceNow to amerykańska firma z centralą w Santa Clara, założona w 2004 roku przez Freda Luddy’ego. Jego zasadniczym celem od zawsze było stymulowanie digitalizacji i transformacja działalności firm ─ platforma ServiceNow stanowi ucieleśnienie obu celów.

Firma ServiceNow początkowo nosiła nazwę Glidesoft, którą w 2006 r. zmieniono na obecną. Po pierwszym roku na rynku platformę wdrożyły światowej klasy korporacje, takie jak Intel czy AstraZeneca, co przełożyło się na przychody w wysokości 13 milionów USD. W 2012 ServiceNow weszła na giełdę, przy cenie 18 dolarów za akcję by osiągnąć dziesięciokrotny wzrost kapitału rynkowego z końcem 2018.

Z platformy ServiceNow korzystają tysiące firm na całym świecie, zatrudniające setki pracowników, obsługujące tysiące klientów i miliardy zgłoszeń rocznie. Wśród firm, które zaufały ServiceNow znajdują się: SAP SuccessFactors, Siemens, Orange, Vodafone, Volkswagen, Flügger, Allegro, Allianz, GE Capital, ING BANK, British Council, Veolia, Stone Brewing i wiele innych.

Na początku roku 2019 magazyn Forbes przyznał ServiceNow tytuł najbardziej innowacyjnej firmy 2018 roku.

 

Przydatne linki