ITSM Enterprise Solution

Najlepiej oceniany system zarządzania usługami IT na świecie

Zmieniaj swój biznes dzięki cyfryzacji IT

Odciąż swoich pracowników i usprawniaj procesy IT dzięki flagowemu rozwiązaniu ServiceNow.

DLACZEGO WARTO?

Te scenariusze brzmią znajomo? 

Wypróbuj ServiceNow ITSM:

Usprawniaj procesy

Twoje procesy biznesowe są trudne w zarządzaniu, a zależy Ci na elastycznym i nowoczesnym środowisku pracy.

Zapewnij self-service

Potrzebujesz przyjaznych i intuicyjnych interfejsów, z których Twoi klienci i pracownicy będą mogli korzystać w pełni samodzielnie.

Podnoś wydajność

Chcesz ograniczyć rotację personelu i podnieść satysfakcję Twojego zespołu dzięki nowoczesnym narzędziom.

Rozwijaj się dynamicznie

Twoje obecne rozwiązanie nie pasuje do realiów biznesowych i nie ma strategii rozwoju.

Mierz wydajność

Nie masz możliwości monitorowania wydajności i KPI, aby świadomie podejmować kluczowe decyzje strategiczne i operacyjne.

Skaluj biznes

Musisz odpowiadać na zmieniające się potrzeby Twojego biznesu i obsługiwać rosnącą liczbę zapytań klientów.

Więcej

Stosuj najlepsze praktyki

Szukasz skalowalnego narzędzia do zarządzania usługami IT zgodnie z wytycznymi i rekomendacjami ITIL.

Uzyskaj efekt synergii

Twoje obecne narzędzie nie wspiera działania w synergicznym i jednorodnym ekosystemie.

Optymalizuj koszty

Koszty utrzymania i wsparcia Twojego obecnego systemu są coraz wyższe i poszukujesz sposobu na optymalizację kosztów operacji IT.

Znasz te sytuacje z codziennej pracy?

Inwestycje w solidną analizę zawsze się zwracają. Rozpoczęcie projektu od przygotowania dobrego planu i projektu to znacznie lepszy pomysł niż szukanie i naprawianie błędów w późniejszych fazach.

Podejście zakładające, że nowe rozwiązanie powinno przypominać poprzedni system, to pułapka. Zdecydowanie warto pozostać otwartym na ciągłe ulepszanie istniejących procesów, a wdrożenie ServiceNow ITSM to najlepszy moment na to, by przyjrzeć im się z bliska.

Pamiętaj, że jeśli chodzi o poprawę wydajności operacyjnej, nawet najmniejszy krok może zrobić ogromną różnicę.

Podczas spotkań z klientami zauważamy pewne powtarzające się wymagania. Automatyzacja, integracja, nowoczesne interfejsy, elastyczność i skalowalność to tylko niektóre z nich. Oczywiście, wszystkie można osiągnąć, wdrażając ServiceNow ITSM.

ServiceNow nie został liderem rynku bez powodu. Od lat dostarcza swoim użytkownikom szereg sprawdzonych, przetestowanych i funkcjonalnych procesów opartych o ITIL.

Co więcej, twórcy platformy szybko reagują na uwagi użytkowników i na bieżąco wdrażają usprawnienia, dbając o nieprzerwane i płynne działanie narzędzia

Adam_Morawski

Adam Morawski

Consulting Manager z ponad 14-letnim doświadczeniem w ITSM

Piotr Górnikiewicz

Business Development Manager, specjalizujący się w obszarach Service Management i IT Operations Management

Adam_Morawski

Adam Morawski

Consulting Manager z ponad 14-letnim doświadczeniem w ITSM

Inwestycje w solidną analizę zawsze się zwracają. Rozpoczęcie projektu od przygotowania dobrego planu i projektu to znacznie lepszy pomysł niż szukanie i naprawianie błędów w późniejszych fazach.

Podejście zakładające, że nowe rozwiązanie powinno przypominać poprzedni system, to pułapka. Zdecydowanie warto pozostać otwartym na ciągłe ulepszanie istniejących procesów, a wdrożenie ServiceNow ITSM to najlepszy moment na to, by przyjrzeć im się z bliska.

Pamiętaj, że jeśli chodzi o poprawę wydajności operacyjnej, nawet najmniejszy krok może zrobić ogromną różnicę.

Piotr Górnikiewicz

Business Development Manager, specjalizujący się w obszarach Service Management i IT Operations Management

Podczas spotkań z klientami zauważamy pewne powtarzające się wymagania. Automatyzacja, integracja, nowoczesne interfejsy, elastyczność i skalowalność to tylko niektóre z nich. Oczywiście, wszystkie można osiągnąć, wdrażając ServiceNow ITSM.

ServiceNow nie został liderem rynku bez powodu. Od lat dostarcza swoim użytkownikom szereg sprawdzonych, przetestowanych i funkcjonalnych procesów opartych o ITIL.

Co więcej, twórcy platformy szybko reagują na uwagi użytkowników i na bieżąco wdrażają usprawnienia, dbając o nieprzerwane i płynne działanie narzędzia

Dlaczego ITSM

Co zyskasz dzięki ServiceNow ITSM?

Gotowe workflowy i procesy, które natychmiast zintegrują różnorodne narzędzia w jeden spójny system, działający w chmurze

Ustrukturyzowane i przejrzyste ramy dla procesów IT i nieograniczoną elastyczność.

Platformę przygotowaną na przyszłe wyzwania z jasno zdefiniowanym planem na rozwój i możliwością wprowadzania innowacji.

Narzędzie, które zwiększa innowacyjność, promuje produktywność, buduje stabilne środowisko i rozwija się razem z Twoim biznesem.

Bezproblemową integrację z innymi narzędziami I jedno spójne rozwiązanie gotowe do użycia po prostej konfiguracji, bez tworzenia go od zera.

Dostęp do najlepszych praktyk ITIL i zbieranych przez lata wskazówek i rekomendacji użytkowników ServiceNow.

Interesuje Cię Agent WorkSpace?

Rozpocznij przygodę z ITSM już teraz:

Przygotuj swój dział IT na przyszłe wyzwania dzięki bezkonkurencyjnej platformie chmurowej