Projektowanie interfejsu ServiceNow (i każdej innej platformy) jest elementem projektowanie UX i uzupełnia go o funkcjonalny interfejs. Jest on dostarczany w postaci:
Projekt interfejsu ServiceNow pozwala dostarczyć Twoim użytkownikom końcowym intuicyjnych rozwiązań, które są dostosowanych do urządzeń mobilnych, zapewniają wizualną przejrzystość, odciążają użytkownika oraz zapewniają spójność marki. Przykładem może być zarówno standardowy interfejs platformy bądź portal usługowy (Service Portal) wraz z kompleksowymi portalami typu ITSM czy aplikacjami jednoprocesowymi, jak np. aplikacja do planowania spotkań. (Service Portal)
Aplikacja do planowania spotkań na portalu usługowym / komputery stacjonarne i urządzenia przenośne.
Projektowanie interfejsu użytkownika, to proces trójetapowy, którego celem jest stworzenie interfejsu skupionego na wyglądzie i stylu, ułatwiających obsługę użytkownikom.
Ustalanie możliwych rozwiązań i funkcjonalności oraz definiowanie architektury informacji w celu udostępnienia makiet hi-fi.
Animowane makiety rozwiązania. Etap ten rozpoczyna się od iteracji skupionej na układzie i wyglądzie, a kończy dostarczeniem wizualizacji rozwiązania.
Testowanie interfejsu na podstawie makiety lub działającego prototypu.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.