Wsparcie i rozwój ServiceNow

Strona główna / Usługi i produkty

Wsparcie i rozwój ServiceNow


Wsparcie i rozwój ServiceNow (Maintenance & Development lub M&D), to szereg usług mających na celu zapewnienie organizacjom całodobowego wsparcia technicznego w zakresie obsługi platformy. Ma ono na celu natychmiastowe rozwiązywanie wszelkich problemów i minimalizację ich wpływu na czynności użytkownika.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Zalety M&D


Wsparcie i rozwój ServiceNow (M&D) obejmuje szeroki zakres usług pozwalających:

  • Usuwać błędy systemowe w instancji użytkownika,
  • Dodawać nowe funkcjonalności spełniające indywidulane potrzeby organizacji,
  • Obsługiwać proste lecz powtarzalne czynności w ramach zgłoszeń serwisowych,
  • Podejmować świadome decyzje rozwojowe w oparciu o konsultacje techniczne z naszą firmą,
  • Wdrażać procesy w pełni dostosowane do potrzeb branżowych i biznesowych,
  • Zapewniać terminową realizację,
  • Aktualizować instancję ServiceNow do najnowszej wersji platformy,
  • Integrować platformę z zewnętrznymi narzędziami itp.

Ty wybierasz usługi, których potrzebuje Twoja firma, a my komponujemy pakiet usług M&D dedykowanych Twojej organizacji. A wszystko zaczyna się od telefonu do naszego zespołu M&D, który udziela dalszych wskazówek.

Jak działa wsparcie 24/7


Nasze usługi wsparcia i rozwoju są adresowane do wszystkich organizacji, niezależnie od tego czy ich instancja ServiceNow została stworzona przez ich zasoby, przez nas, czy przez innego partnera ServiceNow.

By zapewnić maksymalną wydajność i transparentność wsparcia, nasza usługa obejmuje:

  • Całodobowe wsparcie eskalacji problemów Twojej organizacji,
  • Zdefiniowane procesy pomagające nam i klientom obsługiwać różne typy zgłoszeń (np. zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianą, zarządzanie wersjami platformy),
  • Integrację z instancją klienta w celu natychmiastowej reakcji na awarie przypisane do rozwiązania przez zespół wsparcia i rozwoju,
  • Comiesięczne lub cotygodniowe spotkania byś był na bieżąco ze statusem realizacji – z częstotliwością wymaganą przez projekt i przez Ciebie,
  • Procesy zarządzania zmianą i wersjami, prowadzone we współpracy z Zespołem QA, obejmujące także inspekcję kodu,
  • Plan działań przygotowany na początku prac by zapewnić terminową realizację.

Całość powyższych działań możemy dodatkowo wzbogacić o:

  • Analizę wpływu i ryzyka,
  • Przygotowanie rozwiązań wykrytych problemów, po których dokonamy aktualizacji instancji zgodnie z naszymi najlepszymi praktykami – co pozwoli nam opracować proces dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji,
  • Szkoleniem z naszych narzędzi – tak byś i Ty i Twój zespół mógł wdrażać zmiany i rozwiązywać problemy w zintegrowanym i przyjaznym użytkownikowi środowisku.

Co mówią klienci o naszym zespole M&D


Tempo rozpatrywania zgłoszeń, zarówno w języku polskim jak i angielskim, kompetencja deweloperów ServiceNow, jakość i czas przekazywania opinii, dedykowana osoba kontaktowa przyjmująca zgłoszenia wymagające natychmiastowej interwencji. To główne korzyści z wielu korzyści, jakie obserwujemy współpracując z firmą SPOC od 2015 r.

Od samego początku mamy poczucie, że dążymy do wspólnego celu i w pełnym partnerstwie. Zespół zapewnia elastyczność, jednocześnie strzegąc jak najwyższej jakości obsługi.

Klient z sektora rekrutacji

Mamy do dyspozycji dedykowany zespół M&D, każdy z członków zespołu jest w pełni zaznajomiony z naszą konfiguracją ServiceNow i jest w stanie obsłużyć każde zgłoszenie. Dzięki SPOC otrzymujemy wysoką jakość obsługi znacznie taniej, oszczędzając każdego miesiąca!

Klient z sektora prawnego

Rozległa wiedza i know-how w zakresie projektów ServiceNow oraz lokalizacja firmy SPOC w Polsce zapewniają nam wysokiej jakości usługi, przy nieporównywalnym stosunku ceny do jakości.

Klient z sektora finansowego

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. You can learn more about our tutaj.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij