Wsparcie i rozwój ServiceNow

Strona główna / Usługi i produkty

Wsparcie i rozwój ServiceNow


Wsparcie i rozwój ServiceNow (Maintenance & Development lub M&D), to szereg usług mających na celu zapewnienie organizacjom profesjonalnego wsparcia technicznego w zakresie obsługi platformy. Ma ono na celu natychmiastowe rozwiązywanie wszelkich problemów i minimalizację ich wpływu na czynności użytkownika.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Zalety M&D


Wsparcie i rozwój ServiceNow (M&D) obejmuje szeroki zakres usług pozwalających:

  • Usuwać błędy systemowe w instancji użytkownika,
  • Dodawać nowe funkcjonalności spełniające indywidulane potrzeby organizacji,
  • Obsługiwać proste lecz powtarzalne czynności w ramach zgłoszeń serwisowych,
  • Podejmować świadome decyzje rozwojowe w oparciu o konsultacje techniczne z naszą firmą,
  • Wdrażać procesy w pełni dostosowane do potrzeb branżowych i biznesowych,
  • Zapewniać terminową realizację,
  • Aktualizować instancję ServiceNow do najnowszej wersji platformy,
  • Integrować platformę z zewnętrznymi narzędziami itp.

Ty wybierasz usługi, których potrzebuje Twoja firma, a my komponujemy pakiet usług M&D dedykowanych Twojej organizacji. A wszystko zaczyna się od telefonu do naszego zespołu M&D, który udziela dalszych wskazówek.

Jak działa wsparcie 24/7


Nasze usługi wsparcia i rozwoju są adresowane do wszystkich organizacji, niezależnie od tego czy ich instancja ServiceNow została stworzona przez ich zasoby, przez nas, czy przez innego partnera ServiceNow.

By zapewnić maksymalną wydajność i transparentność wsparcia, nasza usługa obejmuje:

  • Całodobowe wsparcie eskalacji problemów Twojej organizacji,
  • Zdefiniowane procesy pomagające nam i klientom obsługiwać różne typy zgłoszeń (np. zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianą, zarządzanie wersjami platformy),
  • Integrację z instancją klienta w celu natychmiastowej reakcji na awarie przypisane do rozwiązania przez zespół wsparcia i rozwoju,
  • Comiesięczne lub cotygodniowe spotkania byś był na bieżąco ze statusem realizacji – z częstotliwością wymaganą przez projekt i przez Ciebie,
  • Procesy zarządzania zmianą i wersjami, prowadzone we współpracy z Zespołem QA, obejmujące także inspekcję kodu,
  • Plan działań przygotowany na początku prac by zapewnić terminową realizację.

Całość powyższych działań możemy dodatkowo wzbogacić o:

  • Analizę wpływu i ryzyka,
  • Przygotowanie rozwiązań wykrytych problemów, po których dokonamy aktualizacji instancji zgodnie z naszymi najlepszymi praktykami – co pozwoli nam opracować proces dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji,
  • Szkoleniem z naszych narzędzi – tak byś i Ty i Twój zespół mógł wdrażać zmiany i rozwiązywać problemy w zintegrowanym i przyjaznym użytkownikowi środowisku.

Co mówią klienci o naszym zespole M&D


Tempo rozpatrywania zgłoszeń, zarówno w języku polskim jak i angielskim, kompetencja deweloperów ServiceNow, jakość i czas przekazywania opinii, dedykowana osoba kontaktowa przyjmująca zgłoszenia wymagające natychmiastowej interwencji. To główne korzyści z wielu korzyści, jakie obserwujemy współpracując z firmą SPOC od 2015 r.

Od samego początku mamy poczucie, że dążymy do wspólnego celu i w pełnym partnerstwie. Zespół zapewnia elastyczność, jednocześnie strzegąc jak najwyższej jakości obsługi.

Klient z sektora rekrutacji

Mamy do dyspozycji dedykowany zespół M&D, każdy z członków zespołu jest w pełni zaznajomiony z naszą konfiguracją ServiceNow i jest w stanie obsłużyć każde zgłoszenie. Dzięki SPOC otrzymujemy wysoką jakość obsługi znacznie taniej, oszczędzając każdego miesiąca!

Klient z sektora prawnego

Rozległa wiedza i know-how w zakresie projektów ServiceNow oraz lokalizacja firmy SPOC w Polsce zapewniają nam wysokiej jakości usługi, przy nieporównywalnym stosunku ceny do jakości.

Klient z sektora finansowego